V čase koronakrízy sme všetci vyzývaní k tomu, aby sme čo najviac vecí vybavovali bez fyzického kontaktu pokiaľ je to čo i len trochu možné. Aj Východoslovenská distribučná spoločnosť pristúpila postupne ku krokom, ktoré nielen znížia riziko nákazy minimalizáciou sociálnych kontaktov, ale umožnia z pohodlia domova svojim zákazníkom využiť ich služby.
Článok bol uverejnený v Časopise VSD Info.
Ide napríklad o zhruba minútu trvajúci samoodpočet elektriny, taktiež zmluvu o pripojení za štvrťhodinku, vybudovanie kompletnej domovej prípojky za 7 pracovných dní. To sú len jedni z niekoľkých časových rekordov, ktorými VSD prekonáva zaužívané a legislatívou stanovené lehoty na vybavenie požiadaviek zákazníka. A aj svoje vlastné. To, čo kedysi trvalo týždne, či mesiace, vieme dnes stihnúť v minútach. Na expresnú rýchlosť sme prepli zásluhou elektronizácie a digitalizácie obslužných kanálov, procesov, služieb. Nie všetci však o tom vedia alebo vôbec očakávajú, že odborný servis; podpis zmluvy, vďaka ktorej bude ich nový dom elektrifikovaný; či postavenie celého elektroenergetického zariadenia ide jednoduchými pár klikmi na stránke, či dokonca objednávkou v e-shope. „Ľudia sa držia dávno prekonaných stereotypov, resp. preberajú zvyklosti ešte svojich rodičov a starých rodičov, že k nám do klientskych centier musia prísť osobne a čakať. Sme tu, samozrejme, pre nich. Ale nemusia. Už niekoľko rokov pracujeme na elektronizácii dokumentov, rovnako na elektronickom vybavovaní žiadostí zákazníkov. Na našom webe nájdete všetky potrebné tlačivá, formuláre, žiadosti a dokumenty v elektronickej podobe, s ktorými môžu tí z vás, ktorí preferujú elektronickú komunikáciu z pohodlia domova, v ktorúkoľvek hodinu a deň, okamžite pracovať a plnohodnotne s nami komunikovať. Niekedy stačí naozaj len pár klikov,“ vysvetlil Jaroslav Hrušč. A tak sme sa podujali dať na známosť našim zákazníkom, že sme tu pre nich aj vo virtuálnom svete. Novou kampaňou VSD transformuje svoje služby, VSD je online. Nespornými výhodami tohto bezkontaktného priestoru sú už spomínaná rýchlosť a zákaznícky komfort, keďže klient sa môže venovať vybavovaniu svojich záležitostí a požiadaviek na VSD vtedy, kedy mu to najviac vyhovuje. Preferencie takejto formy komunikácie aktuálne stúpajú aj najmä preto, že zákazníka nič nestojí. Čo v papierovej podobe nie je možné, dokonca v niektorých prípadoch, ako je vybavenie Žiadosti o vyjadrenie k existencii inžinierskych sietí, už aj spoplatnené. Cieľom kampane je teda podporiť a rozšíriť povedomie verejnosti o možnosť vybaviť všetko potrebné s VSD online, a prekonať rôzne časové a priestorové bariéry. Keďže deklarujeme, že sme online, aj kampaň prebehne v online prostredí. A keďže sme tu už 90 rokov, na základe know-how, skúseností a desiatky rokov cibrených a zdokonaľovaných odborných znalostí, chceme s vami komunikovať na Facebooku ako Experti na siete. A aby to nebola obyčajná kampaň, spolu s informáciami, o ktorých možno neviete, a pritom vám môžu uľahčiť život s VSD, jej súčasťou bude bonus. Jednému z vás zaplatíme ročnú spotrebu elektriny. Dáme vám vedieť, ako na to