skendehupltr
A- A A+

urad praceVážení klienti, v záujme realizácie preventívnych opatrení, ktoré boli prijaté na úradoch práce, s cieľom predísť šíreniu coronavírusu spôsobujúceho ochorenie COVID-19, Vás žiadame o dôkladné zváženie osobnej návštevy úradu len v nevyhnutnom rozsahu. Na komunikáciu Vám odporúčame predovšetkým využitie e-mailovej komunikácie prostredníctvom Emailovej adresy , alebo telefonicky na tel. č. 051 2440 999. Bližšie informácie, ako aj telefonické kontakty sú Vám k dispozícii na webovej stránke https://www.upsvr.gov.sk/po.html?page_id=240482. Za pochopenie ďakujeme.

Logo upsvarÚrady práce, sociálnych vecí a rodiny už spracovali prvé žiadosti o príspevky na udržanie zamestnanosti v rámci prvej pomoci zamestnancom, zamestnávateľom a SZČO. Žiadateľom, ktorí zaslali správne vyplnené dokumenty, už zasielajú dohody o poskytnutí finančného príspevku. Po ich podpísaní, doručení príslušnému úradu práce a zverejnení v Centrálnom registri zmlúv im následne zašlú na účet schválené financie na náhradu mzdy alebo straty príjmu zo zárobkovej činnosti.

socialna poistovnaSociálna poisťovňa vyzýva poistencov, aby nezahlcovali e-mailové schránky jej pobočiek opakovanými žiadosťami o dávky, najmä o dávku ošetrovné. Blokujú tak prácu zamestnancov, ktorí žiadosti triedia a posudzujú ich vybavenie. Pobočky v posledných dňoch zaznamenávajú prípady, keď sa poistenec, ktorý poslal žiadosť len raz, nemôže dostať na rad, lebo stovky až tisíce iných poistencov poslali žiadosť aj čestné vyhlásenie k žiadosti minimálne trikrát, z rôznych IP adries a často aj denne menia údaje. Takýmto hromadným zasielaním opakovaných žiadostí poistenci sťažujú prácu zamestnancom Sociálnej poisťovne a snahu o ich efektívne a priebežné vybavovanie, keďže musia neustále vyhľadávať a kontrolovať údaje tých istých poistencov.

ErbSBPočas štvrtka 2. apríla 2020 sa zišlo Mestské zastupiteľstvo na svojom pravidelnom zasadnutí. Vzhľadom na mimoriadnu situáciu spojenú so šírením ochorenia COVID-19 bolo toto rokovanie odlišné od tých, na ktoré boli poslanci zvyknutí. Za prísnych hygienických opatrení prebehla voľba hlavného kontrola na ďalšie funkčné obdobie 6 rokov. Každý kandidát sa predstavil v krátkej 5 minútovej prezentácii. Nasledovala tajná voľba. Zo šiestich kandidátov nedostali ani jeden hlas traja z nich. Sú to Ing. Lukáš Badanič, Anna Ondrejová, a Ing. Janka Šoltésová, PhD. Kandidátke Ing. Ivete Fekiač – Sedlákovej, PhD. odovzdali poslanci 3 hlasy, Ing. Jaroslavovi Šoltysovi 4 hlasy. Najväčší počet hlasov – 8, získal Ing. Anton Trišč, ktorý sa tak na nasledujúce funkčné obdobie stal hlavným kontrolórom. Pánovi Triščovi týmto gratulujeme ku zvoleniu a do tejto zodpovednej funkcie mu prajeme veľa energie a úspechov.

Kontakt

Mestský úrad Sabinov
Námestie slobody 57
083 01 Sabinov

Tel. ústredňa : 051 / 48 80 422
Fax : 051 / 45 23 530
e-mail :

Fotogaléria

  • Hradby
Copyright © 2024 Archívna webstránka mesta Sabinov. Všetky práva vyhradené.
Prehlásenie o prístupnosti |  Technická podpora: Webmaster  Designed by MKWEB

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/ zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Čo sú to Cookies?