Poliklinika Sabinov, n.o. v spolupráci s Mestom Sabinov vyhlasuje výberové konanie na pozíciu: Riaditeľ Polikliniky Sabinov, n.o.
Kvalifikačné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie minimálne II. stupňa
• prax v riadiacej funkcii minimálne 5 rokov
Predpoklady k výkonu práce pri poskytovaní všeobecne prospešných služieb:
• spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
• bezúhonnosť
Iné kritériá a požiadavky:
• riadenie kolektívu 50 a viac zamestnancov výhodou
• prax na pozícii riaditeľa neziskovej alebo príspevkovej organizácie výhodou
• prax v zdravotníctve výhodou
• znalosť platnej legislatívy pre oblasť zdravotníctva výhodou
• znalosť platnej legislatívy verejnej správy, samosprávy, problematiky neziskových organizácií výhodou
• znalosť Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov výhodou
• znalosť platnej legislatívy v oblasti tvorby, uzatvárania a posudzovania zmlúv podľa Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka výhodou
• prax s projektovým manažmentom, IT technológiami výhodou
• znalosti z ovládania procesov plánovania a rozpočtovania vo všeobecnosti, ako aj procesov pri riadení projektov výhodou
• znalosti z riadenia rizík výhodou
• znalosť cudzieho jazyka anglického alebo nemeckého výhodou
• ovládanie práce s počítačom na štandardnej užívateľskej úrovni (aplikácie typu textový procesor, tabuľkový kalkulátor, prezentačný program, prehliadače internetu, programy elektronickej pošty)
• vodičský preukaz skupiny „B“
Osobnostné predpoklady:
• riadiace, organizačné a komunikačné schopnosti
• koncepčné a analytické myslenie
• zodpovedný prístup k pracovným úlohám
• proaktívny a flexibilný prístup k riešeniu komplexných úloh a schopnosť uvažovať v širších súvislostiach
• vysoké pracovné nasadenie, zanietenosť, precíznosť
• schopnosť prijímať rozhodnutia a niesť za ne zodpovednosť
• akceptovanie premenlivosti sektora zdravotníctva a schopnosť pomenovať súčasné spoločenské témy a výzvy
• schopnosť rozpoznať potrebu zmeny a zaviesť ju
• schopnosť efektívne spolupracovať tak, aby spolupráca a rokovania viedli k výsledku
• schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, precízne a spoľahlivo, schopnosť odolávať stresu
• schopnosť riadiť, viesť, inšpirovať a motivovať podriadených
• etické správanie za každých okolností
Obligatórne doklady (uchádzač/ka k žiadosti o účasť vo výberovom konaní je povinný/á doložiť):
• písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania
• štruktúrovaný profesijný životopis s uvedením kontaktných údajov uchádzača, s prehľadom dosiahnutého vzdelania, odbornej a riadiacej praxe
• overené doklady o nadobudnutom vzdelaní
• potvrdenie o riadiacej praxi, ak ňou uchádzač disponuje
• výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace
• čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a ostatných požadovaných dokladoch
Fakultatívne (nepovinné) doklady:
• písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to vo forme vyplnenia vzorového dokumentu s názvom „Súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov“, ktorý tvorí prílohu tohto oznámenia a je zverejnený spolu s týmto oznámením na webovom sídle mesta Sabinov – www.sabinov.sk a webovom sídle Polikliniky Sabinov, n.o. – www.poliklinikasabinov.sk
Charakteristika pracovného miesta:
riaditeľ Polikliniky Sabinov, n.o. je štatutárnym orgánom neziskovej organizácie, a preto:
r o z h o d u j e najmä:
• o zásadných riadiacich aktoch, o určení vnútornej štruktúry organizácie a pôsobnosti jej organizačných útvarov, o zásadných otázkach hospodárenia organizácie s právom kontroly a revízie, o návrhu rozpočtu organizácie, vrátane jeho rozpisu, o používaní finančných prostriedkov a zmenách v rozpočte, o uzatváraní hospodárskych zmlúv v investičnej výstavbe a rozboroch činnosti a hospodárenia organizácie
• o základných otázkach v činnosti organizácie, ktoré si vyhradil v rámci svojej právomoci
• o spôsobe vybavovania sťažností, oznámení a podnetov zamestnancov polikliniky a občanov, o priebehu posudzovania a zavádzania významných námetov a odporúčaní
• o zásadných otázkach bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, protipožiarnej ochrany, o opatreniach na odstránenie závad zistených pri revíziách
• o zásadných otázkach personálnej a mzdovej politiky
• o mzde priamo podriadených zamestnancov, o ukladaní disciplinárnych opatrení vedúcim a ostatným iným zamestnancom
• o ostatných úkonoch, pre ktoré sa vyžaduje súhlas alebo povolenie štatutárneho orgánu podľa záväzných predpisov alebo ním vydaných úprav
r i a d i najmä:
• koncepciu rozvoja organizácie a usmerňuje činnosť a vzťahy jednotlivých útvarov polikliniky
• zabezpečenie úloh za mimoriadnych situácií
• organizuje činnosť podriadených útvarov
v y k o n á v a najmä:
• schvaľuje organizačnú štruktúru organizácie, funkčnú schému polikliniky a ďalšie riadiace a organizačné akty polikliniky, analyzuje spätnú väzbu
• analýzu efektivity a výkonnosti polikliniky
• dohliada na dodržiavanie pracovnej disciplíny, snaží sa o vytvorenie ovzdušia vzájomnej úcty a dôvery, kontroluje metódy a štýl riadiacej práce priamo podriadených a príležitostne ostatných vedúcich zamestnancov a iných zamestnancov ako aj úlohy a činnosti organizačných útvarov
• zabezpečuje plnenie úloh v oblasti zdravotníctva ukladaných poliklinike inými kompetentnými orgánmi a zakladateľom
• základnú finančnú kontrolu
z o d p o v e d á najmä:
• za celkovú činnosť organizácie v oblasti poskytovania zdravotnej starostlivosti a hospodárenia
Informácia pre uchádzača/ku:
Plat riaditeľa neziskovej organizácia určuje správna rada neziskovej organizácie v zmysle §19 ods. 2 písm. f) Zákona č. 213/1997 Z.z. o neziskových organizáciách poskytujúcich všeobecne prospešné služby v znení neskorších predpisov.
Riaditeľa v neziskovej organizácie volí a odvoláva správna rada neziskovej organizácie v zmysle §19 ods. 2 písm. f) Zákona č. 213/1997 Z.z. o neziskových organizáciách poskytujúcich všeobecne prospešné služby v znení neskorších predpisov.
Prihlášku do výberového konania je potrebné doručiť písomne v listinnej podobe (pozn. rozhodujúcim je dátum zaevidovania prihlášky v podateľni Polikliniky Sabinov, n.o., SNP 1, 083 01 Sabinov) v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – riaditeľ – neotvárať“ v termíne do 20.10.2022 do 15,00 hod. na adresu:
Poliklinika Sabinov, n.o.
SNP 1
083 01 Sabinov
Poliklinika Sabinov, n.o. v spolupráci so svojim zakladateľom Mestom Sabinov si vyhradzuje právo neprizvať do výberového konania uchádzačov, ktorí nespĺňajú všetky vyššie uvedené kritéria a požiadavky a nedoručia v termíne všetky požadované doklady; nepredloženie niektorého z požadovaných dokladov je dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania. O termíne a mieste uskutočnenia výberového konania budú uchádzači písomne informovaní.
Vybraní uchádzači budú na výberové konanie písomne alebo elektronicky pozvaní najmenej sedem kalendárnych dní pred jeho konaním. Výberové konanie sa uskutoční formou verejného vypočutia vybraných uchádzačov.
Výberová komisia zhodnotí výsledok výberového konania a na základe výsledkov určí poradie uchádzačov a zverejní výsledok výberového konania tak, aby bolo prístupné každému uchádzačovi.
Výsledok výberového konania výberová konania predkladá správnej rade Polikliniky Sabinov, n.o. cestou jej predsedu ako odporúčanie na postup podľa §19 ods. 2 písmeno f) Zákona č. 213/1997 Z.z. o neziskových organizáciách poskytujúcich všeobecne prospešné služby v znení neskorších predpisov.
Správna rada Polikliniky Sabinov, n.o. si vyhradzuje právo nevybrať (nezvoliť) žiadneho uchádzača.