Pod týmto na prvý pohľad zložitým názvom sa skrýva nielen pomenovanie projektu, ale aj aktivita, ktorá priblíži samosprávu bližšie k jej cieľovej skupine - k občanom mesta. Úradníci absolvujú školenie pre zlepšenie komunikácie s občanom. Ich vzdelanie pre oddelenie v ktorom pracujú je vecou odbornosti, no pre samotnú komunikáciu niekedy je treba používať aj zručnosti, ktoré zahŕňajú spôsob vedenia dialógu či motiváciu. Vo Veľkom Šariši sa preto 28. februára 2020 začalo vzdelávanie, ktoré je určené úradníkom pre skvalitnenie komunikácie, či zvládanie náročných situácií na úrade.
Taktiež ich môže motivovať pre zlepšenie vlastnej práce zamestnanca samosprávy. Výsledkom daného projektu bude knižná publikácia, ktorá bude slúžiť ako návod ostatným samosprávam. Na toto školenie boli určení Vysokoškolskí pedagógovia, či psychológovia. Tí sa v jednotlivých vyučovacích blokoch zamerajú na to, aby zamestnanci úradu vedeli, ako sa majú správať k občanom – svojím vlastným klientom. Život občas prinesie aj náročné, ba až konfliktné situácie. Aj na tieto skôr mimoriadne javy pripravia lektori našich úradníkov. Cieľom je samozrejme pozitívny klientský vzťah medzi zamestnancom úradu a samotným občanom. Školenia prebiehajú v malých skupinách interaktívnou formou. Školitelia sú z Prešovskej univerzity z troch katedier Fakulty manažmentu. Modulové cvičenia budú ukončené v letných mesiacoch. Projekt je spolufinancovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (85 %) v rámci Programu cezhraničnej spolupráce Interreg V-A Poľsko - Slovensko 2014 - 2020 a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky (10 %). Mesto Sabinov v súvislosti s týmto projektom nemá žiadne výdavky.