skendehupltr
A- A A+

Postup pri vybavovaní žiadostí, návrhov, podnetov a iných podaní

O žiadostiach, návrhoch, podnetoch a iných podaniach rozhoduje podľa povahy veci primátor mesta alebo mestské zastupiteľstvo podľa platných právnych predpisov a v súlade s vnútroorganizačnými predpismi mesta, najmä so štatútom mesta, zásadami hospodárenia a nakladania s majetkom mesta a platnými nariadeniami mesta. Pri vybavovaní žiadostí, návrhov, podnetov a iných podaní sa primerane používajú ustano- venia zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní.

Postup pri vybavovaní:

  1. Žiadosť, návrh, podnet alebo iné podanie sa zaeviduje v registratúrnom denníku a založí sa im samostatný spis.
  2. Mesto je oprávnené vyzvať osobu, ktorá podala žiadosť, návrh alebo iné podanie, aby ho v určenej lehote, najneskoršie však do 15 dní od doručenia výzvy doplnila alebo aby poskytla súčinnosť pri vybavovaní. Ak príslušná osoba požadované údaje nedoplní alebo neposkytne požadovanú potrebnú súčinnosť, mesto môže vec odložiť.
  3. Ak osobitný právny predpis neustanovuje inak, zamestnanec mesta, ktorému bola vec pridelená na vybavenie, vec vybaví v lehote podľa naliehavosti alebo v závislosti od jej náročnosti, najneskoršie však do 30 dní odo dňa podania, resp. doplnenia požadovaných údajov. Ak si vybavenie veci vyžaduje rozsiahlejšie zisťovanie a preverovanie právne významných skutočností, možno túto lehoru predĺžiť až na 60 dní.
  4. Vo zvlášť zložitých prípadoch alebo ak si vybavenie veci vyžaduje súčinnosť iných fyzických alebo právnických osôb alebo ak rozhodnutie prislúcha mestskému zastupiteľstvu, môže primátor mesta predĺžiť lehotu na vybavenie veci, najviac však o dva mesiace.
  5. O výsledku vybavenia veci mesto písomne upovedomí osobu, ktorá žiadosť, návrh alebo iné podanie podala.
  6. Vybavený spis sa archivuje na mestskom úrade v súlade s osobitným právnym predpisom (zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov) a registratúrnym poriadkom mestského úradu.
  7. Anonymné podania mesto vybavuje iba vtedy, ak obsahujú konkrétne údaje o tom, že bol porušený zákon. V prípade anonymného podania lehoty na vybavenie neplynú.
  8. Pri vybavovaní sťažností mesto postupuje podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach a nariadenia mesta o evidencii, vybavovaní a kontrole vybavovania sťažností a o petíciách, schváleného mestským zastupiteľstvom 20. mája 1999.
 

Referendum

referendum2023d

Digitálne mesto

Kontakt MsP

msp m

Odkaz pre starostu

Zimná údržba

multicarwinter

Zimný štadión

zimny stadion

Poliklinika - kontakty

poliklinika

  ROZANAlogo nologinSMS systém mestalogo SMS Geografický systémlogo gisplan1Smart citySabinov smartcityParticipatívny rozpočetPartici r

Komunitný plán 2021 - 2027KPSS21 27
Sabinovský cintoríncintorinProjekty z EUProjektyzEU

INTERREG PL-SKInterreg logo

FOND NA PODPORU ŠPORTUfond nPS logo new

Odpadové hospodárstvoodpadove hospodarstvo

 

Partnerské mestá

Erb Siedlec111SIEDLCE
Erb Sobeslav111SOBĚSLAV

Erb KenderesKENDERES

 

Erb CubukÇUBUK

 

Kontakt

Mestský úrad Sabinov
Námestie slobody 57
083 01 Sabinov

Tel. ústredňa : 051 / 48 80 422
Fax : 051 / 45 23 530
e-mail :

Fotogaléria

  • MŠ 9.mája - rekonštrukcia
Copyright © 2024 Archívna webstránka mesta Sabinov. Všetky práva vyhradené.
Prehlásenie o prístupnosti |  Technická podpora: Webmaster  Designed by MKWEB

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/ zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Čo sú to Cookies?